.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری زن و شوهر مامورنما

زن و شوهر معتاد به شیشه که در پوشش مامور پلیس، سرقت می‌کردند، بعد از دستگیری به دزدی‌های زنجیره‌ای اعتراف کردند.

به گزارش شمال نیوز، شرق نوشت: فردی روز 10 آبان با مراجعه به گشت کلانتری ستارخان به ماموران اعلام کرد سرنشینان خودرو پژو 405 مشکی‌رنگی تحت عنوان مامور، وجوه نقد همراه وی را سرقت کرده‌اند.

شاکی پس از تشکیل پرونده به اداره پنجم پلیس آگاهی معرفی شد و در اظهارات خود به‌کارآگاهان گفت: ساعت چهار بعدازظهر روز حادثه به‌عنوان مسافر برای رفتن به ایستگاه مترو دانشگاه شریف، سوار خودرو پژو 405 مشکی‌رنگی شدم که زنی جوان نیز در صندلی شاگرد نشسته بود. تصور کردم این زن نیز مسافر است. پس از سوارشدن ناگهان صدای بی‌سیم از داخل ماشین شنیده شد و همزمان راننده ماشین با معرفی خود به‌عنوان مامور شروع به پرسیدن سوال از من کرد و به بهانه اینکه به من مشکوک شده است، جیب‌هایم را بازرسی کرد. او پس از بیرون‌آوردن وجوه نقد و گرفتن گوشی تلفن همراهم، ماشین را در خیابانی خلوت متوقف و به بهانه بازرسی دقیق‌تر مرا پیاده کرد و به سرعت از محل دور شد.»

کارآگاهان پس از شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان خودرو متهمان را ردیابی کردند و با شناسایی آخرین مالک آن که مردی 37ساله به نام علیرضا بود محل زندگی وی و همسر 31ساله‌اش به نام سمیه را در منطقه یافت‌آباد پیدا کردند.

سرانجام علیرضا و همسرش در مخفیگاهشان حین مصرف ماده مخدر شیشه، دستگیر و در بازرسی از آنجا بی‌سیم همراه مقداری شیشه و همچنین ارز متعلق به کشور افغانستان کشف شد. علیرضا که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به سرقت‌ تحت پوشش ماموران به‌ویژه دزدی از افاغنه اعتراف کرد و در اظهارات اولیه به‌کارآگاهان گفت: تعدادی از سرقت‌ها را به‌همراه همسرم انجام دادم و در برخی از سرقت‌ها نیز تنها بودم.

علیرضا در ادامه به‌ کارآگاهان گفت: مدت شش‌سال است که به‌همراه همسرم موادمخدر مصرف می‌کنم و در حال حاضر نیز هر دو به شیشه اعتیاد داریم.

سرهنگ علی غیاثوند معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: از تمام مالباختگانی که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت‌اسلامی مراجعه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.